2^ call – Storie di casa mia

SECONDA CALL

Storie di casa mia (titolo di un album di Lucio Dalla del 1971)
Brindisi Porto di Pace: una storia commovente e che non ha precedenti. Brindisi ricorda lo sbarco del popolo albanese nel porto della città, celebrando il trentennale di un evento che fece registrare un formidabile moto di accoglienza e di solidarietà spontanea da parte dei brindisini. (7 marzo 1991 – 7 marzo 2021).
Perché “Brindisi Porto di Pace”? Il porto è da sempre simbolo di accoglienza. A Brindisi, in quel 7 marzo 1991, fu praticata una forma di accoglienza diffusa: non fu solo il porto ad aprirsi, ma insieme ad esso anche le porte delle abitazioni si spalancarono. La grande storia entrò letteralmente nelle case dei brindisini, passò attraverso le porte delle loro abitazioni, e per essere vissuta, dovette farsi piccola storia.
Per il 7 marzo 2021 vogliamo ridisegnare la mappa della città di Brindisi, alla riscoperta di piccoli porti di pace, disseminati per le sue vie, per portare alla luce quei luoghi in cui abitarono e abitano piccole storie di accoglienza. Storie familiari che concorrono a delineare la storia di un’intera città, consapevoli del fatto che solo prendendosi cura della memoria dell’accoglienza è possibile costruire comunità accoglienti.

L’obiettivo di questa call è dunque quello di (r)accogliere le piccole storie di accoglienza, raccontate da chi c’era e anche da chi, pur non essendo presente, ne custodisce in qualche forma il ricordo. Ben venga dunque una documentazione personale o familiare di quel momento storico, ma ancora di più ci piacerebbe raccogliere contributi artistici ispirati o legati in qualche modo a quella manifestazione di accoglienza. Queste storie infatti possono essere raccontate con uno scritto, con un disegno, con un audio, con una musica, con una fotografia, con un video; non è necessario però essere dei bravi scrittori, disegnatori, musicisti, fotografi o registi!

Azione: posiziona il tuo contributo artistico/documentario in un luogo per te significativo della mappa di Brindisi, descrivendo la relazione fra la tua opera e il luogo da te scelto nell’apposita sezione (sezione commento del form).

Modalità: Puoi scrivere una storia, un racconto o una poesia ispirandoti al tema proposto (sezione scrittura); puoi pubblicare una foto che hai scattato all’epoca o scattarne una oggi che per te sia significativa per il tema proposto (sezione foto); puoi disegnare o comporre un’opera grafica con qualsiasi tecnica e materiale, ispirandoti al tema proposto (sezione disegno); puoi registrare una tua testimonianza diretta o un tuo ricordo tramite un messaggio vocale/audio sul tuo cellulare, con la voce narrante che può essere la tua oppure la voce di una persona che conosci e che ha ricordi riferiti al marzo del 1991 (sezione musica e audio); puoi registrare una musica da te composta e ispirata dal tema in questione (sezione musica e audio); puoi registrare un video ispirata dal tema in questione (sezione video).

Chi può partecipare: tutte le cittadine e i cittadini brindisini ed albanesi di ogni età. Sono importanti le testimonianze dirette sul periodo in questione, ma sono altrettanto importanti le impressioni e i punti di osservazione dei più giovani e di tutti coloro che non hanno vissuto il periodo in prima persona e che possono offrire una visione particolare e più attuale del tema proposto sulla base dei racconti acquisiti dai parenti e da conoscenti, oppure dalla lettura e dalla visione dei documenti dell’epoca.

Tregimet e shtepise time”(titulli i nje albumi muzikor te Lucio Dalles 1971)

Brindisi Port of Peace– Nje histori prekese dhe e papare.Brindizi perkujton zbarkimin e popullit shqiptar ne portin e tij. Ai feston tridhjete vjetorin e mikepritjes dhe solidaritetit te jashtezakonshem te popullit i Brindizit per shqipetaret (7 mars 1991-7 mars 2021).

Pse “Brindizi Port i Paqes”? Porti ka qene gjithmone nje simbol i mikepritjes.Ne Brindizi ne ate 7 mars 1991, u praktikua nje forme mikepritje e hapur, nuk ishte vetem porti ai qe u hap por se bashku me ate u hapen edhe te gjithe dyert e shtepive .Kjo histori e mrekullueshme hapi komplet kanatet e portave. Ne shtepite e brindizineve hyri historia qe te jetohej e te shderrohej ne nje histori te vetme.

Ne 7 mars 2021 ne duan ta rivizatojme harten e Brindizit per te rizbuluar portet e vegjel te paqes,te shperndare neper rruget e tij, per te nxjerre ne drite ato vende ku jetuan e jetojne histori te vogla te mikpritjes.Histori familjare qe gershtetohen ne pershkrimin e historise se nje qyteti te tere te vetedijshem per faktin qe vetem duke u kujdesur per kujtesen e mikpritjes eshte e mundur te ndertohen komunitete mikpritese.

Qellimi i kesaj thirrje Call eshte mbledhja e historive te vogla e mikepritese te treguara nga ata qe ishin atje por edhe nga ata qe nuk kane qene te pranishem por ne nje menyre o tjeter i kujtojne.Prandaj nje dokument personal ose familjar i atij momenti historik eshte i mirepritur por me shume ne do te desheronim te mbledhim kontribute artistike te frymezuara ose te lidhura ne nje fare menyre me kete ngjarje mikepritese. Ne fakt kjo histori mund te tregohet me nje shkrim, me nje vizatim, me nje audio, me muzike,me nje fotografi, me nje video e nuk eshte e nevojshme te jesh shkrimtar,stilist,muzikant fotograf o regjisor i mire.

Si veprohet: Vendosni prodhimin tuaj artistik/ dokumentar ne nje vend qe eshte domethenes per ju ne harten e Brindizit duke pershkruar lidhjen qe ekziston ndermjet punes o vepres tuaj dhe vendit qe keni zgjedhur ju ne seksionin perkates (pjesa e komenteve te formularit).

Menyra e berjes: Ju mund te shkruani nje histori,nje tregim te shkurter o nje poezi te frymezuar nga tema e propozuar(seksioni e shkrimit); ju mund te beni nje foto qe keni bere ate kohe ose te beni nje gje qe eshte domethenese per ju per temen e propozuar (seksioni i fotografise); ju mund te hartoni o te kompozoni nje veper grafike me cfaredo lloj teknike dhe material te frymezuar nga tema e propozuar (seksioni i vizatimit); ju mund te regjistroni deshmine tuaj drejteperdrejte, ate qe ju keni ne memorjen e tuaj ne nje mesazh zanor, audio nepermjet telefonit tuaj celular,ku zeri i rrefimit mund te jete i juaji apo zeri i nje personi qe ju e njihni e ka lidhje me rrefimin tuaj(mars 1991 seksioni muzikor dhe audio); ju mund te regjistroni nje muzike te kompozuar nga ju e te frymezuar nga tema ne fjale(seksioni muzikor e video); ju mund te regjistroni nje video te frymezuar nga tema e propozuar(seksioni i videos).

Kush mund te marre pjese: te gjithe qytetaret e Brindizit e qytetaret shqiptare te te gjithe moshave. Deshmite e drejtperdrejta per periudhen ne fjale jane shume te rendesishme por pershtypjet e pike veshtrimet e te rinjve dhe te gjithe atyre qe nuk e kane perjetuar ate periudhe mund te ofrojne nje vizion te vecante e me aktual te temes se propozuar. Kjo do te behet e mundur ne saje te tregimeve qe ata kane degjuar nga te afermit e te njohurit ose nga leximi e shikimi i dokumenteve te asaj kohe.

PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com